Polityka Cookie – Lau Jewellery
Ta witryna w ograniczonym stopniu obsługuje Twoją przeglądarkę. Zalecamy przejście na Edge, Chrome, Safari lub Firefox.

Darmowa dostawa od 399 PLN

Polityka Cookie

POLITYKA PRYWATNOŚCI SKLEPU LAU JEWELLERY

Niniejsza Polityka prywatności zawiera informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych w związku z korzystaniem ze sklepu internetowego LAU JEWELLERY, działającego pod adresem internetowym [https://laujewellery.pl/], zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: „RODO”), ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz innymi przepisami o ochronie danych osobowych. Wszelkie terminy pisane wielką literą, które nie zostały zdefiniowane inaczej w Polityce mają znaczenie nadane im w Regulaminie, dostępnym pod adresem: [https://laujewellery.pl/pages/terms-conditions].

1. ADMINISTRATOR DANYCH OSOBOWYCH

Administratorem Twoich danych osobowych jest Sklep stanowiący własność Spółki pod firmą LAU SPÓŁKA CYWILNA. Spółką cywilna z siedzibą w Krakowie, adres: 30-527 Kraków, ul. Nadwiślańska 11/111, posiadającej NIP: 6793173803, REGON: 381121079. We wszystkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych możesz kontaktować się z Administratorem za pomocą poczty elektronicznej, pod adresem: contact@laujewellery.com.

2. SPOSÓB PRZETWARZANIA DANYCH

2.1 Cel i zakres przetwarzanych danych osobowych określa zakres zgód oraz danych podanych przez osobę, której dane dotyczą, w formularzu rejestrowym, kontaktowym lub innym. Przetwarzanie danych osobowych które przetwarza LAU, może dotyczyć w szczególności: imienia i nazwiska, adresu do doręczeń, danych dotyczących prowadzonej działalności gospodarczej, loginu, adresu poczty elektronicznej (e-mail), numeru telefonu, adresu IP komputera, numeru rachunku bankowego, danych zbieranych przez Google Analytics oraz innych danych dobrowolnie podanych przez daną osobę.
2.2 Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niewskazanie danych osobowych oznaczonych w formularzu (w szczególności formularzu Zamówienia) jako obligatoryjne uniemożliwi m.in. założenie Konta lub realizację Umowy sprzedaży przez LAU. Charakter działań podejmowanych przez Usługodawcę uniemożliwia ich świadczenie w sposób anonimowy.
2.3 Dane osobowe Klientów będą przetwarzane w następujących celach:

Cel przetwarzania danych Podstawa prawna przetwarzania danych Okres przechowywania danych
Wykonanie Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej lub podjęcie działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem w/w umów Artykuł 6 ust. 1 lit. b) Rozporządzenia RODO (wykonanie umowy) – przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy Dane są przechowywane przez okres niezbędny do wykonania, rozwiązania lub wygaśnięcia w inny sposób zawartej Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej.
Marketing bezpośredni Marketing bezpośredni Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora – polegających na dbaniu o interesy i dobry wizerunek Administratora, jego Sklepu Internetowego oraz dążeniu do sprzedaży Produktów Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń Administratora w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności Kodeksu Cywilnego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata, a dla Umowy Sprzedaży dwa lata).
Administrator nie może przetwarzać danych w celu marketingu bezpośredniego w przypadku wyrażenia skutecznego sprzeciwu w tym zakresie przez osobę, której dane dotyczą.
Marketing Artykuł 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia RODO (zgoda) – osoba, której dane dotyczą, wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych przez Administratora Dane przechowywane są do momentu wycofania zgody przez osobę, której dane dotyczą na dalsze przetwarzanie jej danych w tym celu.
Prowadzenie ksiąg podatkowych lub rachunkowych Artykuł 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia RODO w zw. z art. 86 § 1 Ordynacji podatkowej tj. z dnia 17 stycznia 2017 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 201 ze zm.) lub art. 74 ust. 2 ustawy o rachunkowości tj. z dnia 30 stycznia 2018 r. (Dz.U. z 2018 r. poz. 395 ze zm.) – przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze Dane są przechowywane przez okres wymagany przepisami prawa nakazującymi Administratorowi przechowywanie ksiąg podatkowych (do czasu upływu okresu przedawnienia zobowiązania podatkowego, chyba że ustawy podatkowe stanowią inaczej) lub rachunkowych (5 lat, licząc od początku roku następującego po roku obrotowym, którego dane dotyczą).
Ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń jakie może podnosić Administrator lub jakie mogą być podnoszone wobec Administratora Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora – polegających na ustaleniu, dochodzeniu lub obronie roszczeń, jakie może podnosić Administrator lub jakie mogą być podnoszone wobec Administratora Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń jakie mogą być podnoszone wobec Administratora (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń wobec Administratora wynosi sześć lat).
Korzystanie ze strony Sklepu Internetowego i zapewnienie jej prawidłowego działania Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora – polegających na prowadzeniu i utrzymaniu strony Sklepu Internetowego Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń Administratora w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności Kodeksu Cywilnego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata, a dla Umowy Sprzedaży dwa lata).
Prowadzenie statystyk i analiza ruchu w Sklepie Internetowym Artykuł 6 ust. 1 lit. f) Rozporządzenia RODO (prawnie uzasadniony interes administratora) – przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora – polegających na prowadzeniu statystyk i analizie ruchu w Sklepie Internetowym celem poprawy funkcjonowania Sklepu Internetowego i zwiększenia sprzedaży Produktów Dane są przechowywane przez okres istnienia prawnie uzasadnionego interesu realizowanego przez Administratora, nie dłużej jednak niż przez okres przedawnienia roszczeń Administratora w stosunku do osoby, której dane dotyczą, z tytułu prowadzonej przez Administratora działalności gospodarczej. Okres przedawnienia określają przepisy prawa, w szczególności Kodeksu Cywilnego (podstawowy termin przedawnienia dla roszczeń związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej wynosi trzy lata, a dla Umowy Sprzedaży dwa lata).


2.4 W przypadku uzyskania przez Usługodawcę wiadomości o korzystaniu przez daną osobę z usług świadczonych przez Usługodawcę lub funkcjonalności Sklepu niezgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, Usługodawca może przetwarzać dane osobowe Klienta w zakresie niezbędnym do ustalenia zakresu jego odpowiedzialności.
2.5 Usługodawca nie przekazuje danych osobowych Klientów do państw trzecich (tj. poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego). W przypadku zamiaru przekazania danych osobowych poza EOG, LAU poinformuje o tym osoby, których dane dotyczą, jak również zapewni, że odbiorca danych zapewnia bezpieczeństwo oraz integralność danych osobowych, zawrze z nim standardowe klauzule umowne, jak również dokona weryfikacji, czy państwo odbiorcy zapewnia przestrzeganie praw i wolności osób, których dane dotyczą.
2.6 Usługodawca nie będzie dokonywać zautomatyzowanego podejmowania decyzji względem osób, których dane dotyczą. LAU Jewellery będzie dokonywać profilowania Klientów w zakresie w jakim jest to konieczne do przedstawienia im spersonalizowanych treści o charakterze marketingowym, dopasowanych do preferencji oraz zachowań poszczególnych Klientów.

3. ODBIORCY DANYCH W SKLEPIE INTERNETOWYM

3.1 Usługodawca może powierzać przetwarzanie danych osobowych Klientów podmiotom trzecim w celu wykonywania czynności wskazanych w Regulaminach. Odbiorcami danych Klienta, mogą być w szczególności: przewoźnicy lub inni podmioty realizujące dostawę Zamówień, dostawca usług płatniczych, dostawca hostingu dla Sklepu, operator poczty elektronicznej (e-mail), dostawca usługi do wysyłki wiadomości e-mail (Newsletter), księgowość, kancelaria prawna, podmioty zapewniające rozwiązania chmurowe oraz inne rozwiązania wykorzystywane przez Usługodawcę w bieżącej działalności, która wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych.
3.2 Dane osobowe zgromadzone przez Usługodawcę mogą być także udostępnione odpowiednim organom państwowym lub instytucjom (organy ścigania, sądy, służba bezpieczeństwa) uprawnionym do uzyskania do nich dostępu na podstawie powszechnie odpowiednich przepisów prawa lub innym osobom i podmiotom – w przypadkach przewidzianych przez powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
3.3 Każdy podmiot, któremu LAU powierza do przetwarzania dane osobowe, w oparciu o umowę powierzenia przetwarzanie danych osobowych, gwarantuje odpowiedni poziom w zakresie bezpieczeństwa i poufności przetwarzania danych osobowych. Podmiot przetwarzający dane osobowe w oparciu o Umowę powierzenia może przetwarzać dane osobowe za pośrednictwem innego podmiotu wyłącznie na podstawie uprzedniej zgody LAU.
3.4 Udostępnienie danych osobowych podmiotom nieuprawnionym na podstawie Polityki Prywatności może nastąpić wyłącznie za zgodą wyrażoną uprzednio na piśmie przez osobę, której dane dotyczą.

4. PRAWA OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ

Każda osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
4.1 usunięcia danych osobowych zgromadzonych na jego temat zarówno z systemu należącego do LAU jak i z baz podmiotów, z którymi współpracuje lub współpracował Usługodawca,
4.2 ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
4.3 przenoszenia danych osobowych zgromadzonych przez Usługodawcę na temat danej osoby, w tym do otrzymania ich w ustrukturyzowanej formie,
4.4 żądania od LAU dostępu do swoich danych osobowych oraz ich sprostowania,
4.5 wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
4.6 cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
4.7 wniesienia skargi na LAU do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

5. POLITYKA PLIKÓW COOKIES

5.1 Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu.

5.2 Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.

5.3 Pliki cookies wykorzystywane są w celu:

- dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych;
- w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
- tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
- utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
- zalogowania do serwisu za pomocą serwisu społecznościowego, np. Facebook.com;
- optymalizacji i zwiększenia wydajności usług świadczonych przez Administratora.

5.4 W ramach Serwisu wykorzystywane są dwa typy plików cookies:
„sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies).
- Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). -
- Cookies „Stałe” są to pliki cookies przechowywane w urządzeniu końcowym Użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez Użytkownika.

5.5 Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do swojego Urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie ze Serwisu będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików cookies.

5.6 Więcej informacji na temat plików cookies dostępnych jest pod adresem wszystkoociasteczkach.pl lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.

Koszyk

Nie można już kupić więcej produktów

Twój koszyk jest pusty