Często zadawane pytania
Nie wahaj się skontaktować z naszym zespołem specjalistów, aby uzyskać potrzebne wsparcie lub wskazówki. Niezależnie od tego, czy masz pytania związane z zakupami, potrzebujesz rekomendacji dotyczących mody, czy też szukasz sugestii dotyczących prezentów, nasz oddany zespół jest zawsze do Twojej dyspozycji, aby Ci pomóc. Twoja satysfakcja jest dla nas najwyższym priorytetem i jesteśmy tutaj, aby zapewnić Ci wyjątkowe doświadczenia.
Ogólne pytania
Czy biżuterię dostępną online mogę kupić w sklepie stacjonarnym?
Tak, LAU można kupić w Krakowie w hotelu Warszauer oraz w Warszawie w butiku Saint Body.
Czy jest możliwy odbiór osobisty zamówienia?
Tak, można odebrać zamówienie w Krakowie w Hotelu Warszauer.
Czy jest możliwość zamówienia złotej biżuterii ?
Tak, na zmówienie możemy wykonać wybrany w produkt w 14 karatowym złocie (próba 585).
Jak dbać o biżuterię ?
Biżuteria pozłacana powinna być ściągana za każdym razem, kiedy bierzemy prysznic, sprzątamy, używamy kosmetyków lub perfum, ponieważ produkty pozłacane nie mogą mieć kontaktu chemikaliami i wilgocią, pod ich wpływem złocenie może ulec uszkodzeniu.
Pytania dotyczące wysyłki
Jaki jest koszt wysyłki oraz jakim kurierem zostanie nadane zamówienie?
Na terenie Polski, wszystkie zamówienia są realizowane za pośrednictwem firmy kurierskiej Inpost. Koszt wysyłki wynosi:
do wskazanego paczkomatu - 15 zł
doręczenie przez kuriera - 18 zł
Na terenie Europy, wysyłki realizowane są za pośrednictwem kuriera DPD. Kosz wysyłki to około 80 zł.
Nie realizujemy paczek za pobraniem.
Jaki jest czas dostawy?
Czas dostawy na terenie Polski to 3-5 dni roboczych.
Czas dostawy poza Polskę to 5-10 dni roboczych.
Często zadawane pytanie
Udostępnij szczegółowe informacje na temat zasad wysyłki, zwrotów produktów lub obsługi klienta.
Zwroty, Wymiany, Reklamacja
Zwroty
Nadaj przesyłkę zawierającą zwracany towar oraz czytelnie wypełniony formularz zwrotu na poniższy adres:
LAU Jewellery
Ul. Zaciernie 8
30-381 Kraków
e-mail: contact@laujewellery.com / tel: 503 435 558
Koszt wysyłki ponosi kupujący.
Zwrotu środków dokonamy w przeciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki na wskazany adres.
Wymiany
Jeżeli z jakiegoś powodu Twoje zamówienie nie spełnia Twoich oczekiwań, masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
Nadaj przesyłkę wg instrukcji zawartej w zwrotach.
Reklamacje
W celu złożenia reklamacji prosimy o wysyłkę produktu wraz z formularzem reklamacji(zwrotu) na nasz adres, zgodnie z instrukcją opisaną w zwrotach.
Po otrzymaniu przesyłki, przekażemy produkt do rozpatrzenia i w przeciągu 14 dni, wrócimy z informacjami na temat uznania i realizacji zgłoszenia.