Zwroty i Wymiany – Lau Jewellery
Ta witryna w ograniczonym stopniu obsługuje Twoją przeglądarkę. Zalecamy przejście na Edge, Chrome, Safari lub Firefox.

SPRING SALE do -15% na wybrane modele!

Darmowa dostawa od 399 PLN

Zwroty i Wymiany

Zgodnie z polityką zrównoważonego rozwoju staramy się nie tworzyć stanów magazynowych stąd studio zastrzega sobie faktyczny termin realizacji zamówień, terminy określone w procesie finalizacji zamówień są terminami przybliżonymi; produkcję naszych obiektów traktujemy z najwyższą starannością oraz dbałością, pozostając przy tym wiernym standardom oferowanym naszym odbiorcom; obiekty w tym świece produkowane są ręcznie, tym samym zdjęcia w sklepie internetowym są zdjęciami poglądowymi.


POLITYKA ZWROTÓW
W LAU każdy produkt jest starannie przygotowywany i wysyłany specjalnie do klienta. Jeżeli z jakiegoś powodu Twoje zamówienie nie spełnia Twoich oczekiwań, masz prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.

WARUNKI ZWROTU
Kupujący może odstąpić od umowy bez podania przyczyn, w terminie 14 dni od daty otrzymania towaru. Zwrotowi nie podlega towar, po ściągnięciu plomby zabezpieczającej, noszący ślady użytkowania, wyprodukowany według specyfikacji Kupującego lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

W celu wykonania prawa odstąpienia należy:

wysłać produkt w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu wraz z paragonem i wypełnionym FORMULARZEM ZWROTU na adres : ul. Necla 18/18, 81-377 Gdynia – Szymon Kaspruś telefon – 517229318
Kupujący musi przesłać na własny koszt zwracany Towar (zabezpieczony przed uszkodzeniem).

Ważne: z uwagi na częste zwroty paczek z produktami NIE REKOMENDUJEMY zwrotów za pomocą Poczty Polskiej i Pocztexu.

REKLAMACJA
Jeżeli produkt, który zamówiłeś posiada wadę, jak najbardziej możesz również dokonać reklamacji. W pierwszej kolejności prosimy zgłosić reklamację na adres mailowy contact@laujewellery.com. Należy podać numer zamówienia, opisać wadę i przesłać zdjęcia reklamowanego produktu.
W razie stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia paczki podczas transportu wskazując na ingerencję osób trzecich, Klient zobowiązany jest sporządzić w obecności kuriera protokół szkody. Reklamacje wynikające z tytułu uszkodzenia Towaru podczas transportu będą rozpatrywane na podstawie protokołu reklamacyjny sporządzonego przez Klienta i kuriera.

WARUNKI WYMIANY
Aby wymienić pierścionek/sygnet/łańcuszek na inny rozmiar należy odesłać go w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu wraz z paragonem i wypełnionym FORMULARZEM ZWROTU na adres : ul. Necla 18/18, 81-377 Gdynia – Szymon Kaspruś telefon – 517229318

WARUNEK ANULOWANIA ZAMÓWIENIA
Anulować można tylko zamówienia, które nie zostały zrealizowane przez firmę kurierską.

Aby anulować zamówienie należy skontaktować się:

wysyłając wiadomość e-mail na adres contact@laujewellery.com informując o fakcie anulowania zamówienia
lub za pośrednictwem naszego Contact Form,
Jeśli możliwe jest anulowanie zamówienia, otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem anulowania i zwrotem kosztów.

ZWROTY
Zwrot płatności nastąpi maksymalnie w ciągu 30 dni od otrzymania zwrotu. Zwrot należności odbywa się tym samym kanałem płatności jakim dokonano zapłaty, chyba że Kupujący wspólnie ze Sprzedającym ustalą inną formę. Czas oczekiwania na zwrot należności wynosi 14 dni roboczych.
Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego kosztów przesyłki zwrotu.

Jeśli masz jakieś pytania, sugestie lub uwagi, nie wahaj się skontaktować z nami za pomocą naszego Formularza Kontaktowego – Contact Form.

Koszyk

Nie można już kupić więcej produktów

Twój koszyk jest pusty